Arcal a vasút - no nem, Belgrád, mégsem, inkább Kína felé!
2021. október 16. írta: egyujvilag

Arcal a vasút - no nem, Belgrád, mégsem, inkább Kína felé!


Indulhat a kormány legérthetetlenebb óriásköltése, vagyis a Budapest–Belgrád-vasútHomolya Róbert, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója
Kiskunhalason (miért pont ott?) letették a Budapest-Belgrád vasútfejlesztési projekt alapkövét, így aztán indulhat a 600 milliárd forintos gigaberuházás, ami talán csak a kínaiaknak, és a Mészáros csoportnak hoz hasznot, és a megtérülése a végtelenbe vész.

A sajtó s sokat cikkezett már erről a soha meg nem térülő vasútfejlesztésről. A lényege, hogy 15% önerővel (az is lehet hogy hitel, csak egy másik), 85% kínai hitelből, kínai munkásokkal kerül megépítésre egy olyan vasútfejlesztés, amely a kínaiak logisztikáját javítja majd, más egyéb haszna elenyésző. Ugye milyen ismerős a konstrukció? Nem véletlen, hiszen a Fuan koncepciója is erre alapul: Magyar állam bábáskodása mellett, kínai hitelből, kínai építőkkel, kínai egyetemistáknak építenének egy egyetemvárost.
No igen, Orbánnak nagyon fontos a kínai kapcsolat, talán azért is, mert minden bizonnyal vonzó számára az ott kiépített hatalmi struktúra is (csakúgy mint a putyini metódus). Így aztán kedvükre kell tenni az elvtársaknak..
Az már csak hab a tortán, hogy itt legalább lehet juttatni valami kis hasznot az ország kedvenc gázszerelőjének is, hiszen a beruházás egyik oszlopos tagja.
Hiába no, szép az élet...

süti beállítások módosítása